Verdens beste reklamefilm som genererer salg


Om du vurderer å lage en videoannonse for å selge dine produkter, så er det greit å ha en liten pekepinn på hva som er viktig for at den skal være effektivt. Reklamefilmen som vist over er en av det mest effektive reklamefilmen som er laget. Filmen heter Cindy Crawford and the Meaningful Beauty Infomercial.

Men hva er det secret som gjør den så effektiv? Mye av det ligger i er psykologien.
Legg merke til musikken i bakgrunnen (gjør deg avhengig), vakre mennesker selger,  hemmelighet få vet om, og bruk av kjendis (eksklusivt), Ingredienser fra en fin dal i Frankrike (sjeldenhet),  bruk av doktor (autoritet) og sosiale bevis (referanser fra brukere). Det eneste reklamefilmen mangler er at de donerer noen % av salget til en frivillig organisasjon.



Om du henter inspirasjon og gjør det samme i din reklamefilm, vil du garantert oppnå mer salg.  Prøv å inkluder 5 eller flere i din reklamefilm.

Viktige faktorene å få med er:
- Garanti for at det fungerer
- Fysisk (du vil se bedre ut fysisk eks)
- Sikkerhet (du ser bra ut og tjener mer. Det skaper mer sikkerhet).
- Kjærlighet  (Sikkerhet gir bedre kjærlighetsliv)
- Status (Økt kjærlighet gir bedre status)
- Høyere mening  (donere 10% til en frivillig organisasjon)

Prøv også å inkluder:
- Belønning om de kjøper nå. En god pris, og ekstra bonus med på kjøpet.
- Smerten de vil få om de ikke kjøper nå. Prisen dobler seg etc.
- Knapphet - Tilbudet varer bare til Søndag / Har kun 50 stk på lager etc.


Møtested for nordmenn som driver dropshipping nettbutikk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Sannheten om dropshipping: Fordeler og ulemper

Dropshipping, buzzordet som lover enkel fortjeneste og minimal innsats. Det er et konsept som høres tiltalende ut ved første øyekast: selge ...

Etiketter

advokat (1) Advokatfirmaet Nidaros Inkasso (1) aliexpress (1) aliexpress voec nummer (1) annonsere på facebook (1) Autoritet - Ekspert (1) bestselgere på aliexpress (1) bilderedigering (1) Bjørn kjos (1) Bjørn Maaseide (1) black friday (1) business (1) businesstur (1) cantonfair (1) cantonmessen (1) canva (1) censt (1) Digital markedsføring (1) dropping (1) dropshipping (1) dropshipping kina (1) dropshipping norge (1) dropshipping skatt (1) dropshipping usa (1) ebay voec nummer (1) eget firma timepris (1) eksport (1) fabrikkbesøk (1) Facebook (2) facebook ads (1) facebook annonsering (2) facebook pixel (1) fakturering (1) farge på logo (1) fb ads (1) fiken (1) filmreklame (1) finne vare for salg (1) finne varer i kina (1) firmalogo (1) firmatips (1) forsinkelsesrenter (1) fortjeneste (1) Føre regnskap selv (1) få inn penger (1) gimp (1) Gjensidighet (1) globalsource (1) google ads (1) Guangdong (1) Guangzhou (1) gul sulten (1) hktdc (1) hong kong (1) Hva er Egeninkasso (1) Hva er Forliksrådet (1) Hva er Namsmannen (1) Hvilket tidspunkt er det best å publisere på Twitter (1) hvor mye kan man ta i timepris (1) hvordan få mer salg (1) hvordan få salg (1) hvordan laga reklamefilm (1) hvordan lage nettbutikk (1) hvordan lage videoreklame (1) hvordan markedsføre på facebook (1) hvordan selge (2) hvordan selge i nettbutikk (1) hvordan selge med video (1) hvordan selge på black friday (1) hvordan selge på internett (1) hvordan skrive god overskrift (1) hvorfor ingen kjøper (1) import (1) inkasso (1) inkassobyrå (1) inkassosalær (1) Instagram (2) instagram filter (1) instagram tidspunkt (1) intagram følgere (1) intagram klokkeslett (1) intagram likes (1) investor (1) klarna (1) Knapphet (1) Konsistens (1) kontroll på selskapet (1) kunder som ikke betaler (1) lage banner (1) lage logo (1) leverandører (1) Liker (1) Lindorff (1) lønningsdag (1) Markedsføring (1) mega show (1) millionær (1) mystore (1) nettbutikk firma (1) nettbutikk hobby (1) nettbutikk hvordan starte (1) nettbutikk mva (1) nettbutikk regneskap (1) nettside bilder (1) nettside logo (1) nettside salg (1) pixlr (1) populære produkter å selge (1) prestashop (1) psykologi farge (1) purring (1) påvirkning (1) regnskapsfører (1) reklame film (1) reklamefilm (1) renter (1) Robert Cialdini (1) rød sulten (1) salg (2) salgssyklus (1) salgstekst (1) salgstips (1) selge (1) selge på facebook (1) shopfy (1) shopifie (1) skalerbart (1) skriv så det selger. (1) skrive overskrift (1) SoMe (1) Sosial bevis (1) sosiale medier (2) starte as uten penger (1) starte bedrift lån (1) starte bedrift uten penger (1) starte egen bedrift støtte nav (1) starte firma (1) starte firma uten egenkapital (1) starte firma uten penger (1) starte selskap (1) time pris (1) timepris eget firma (1) timepris entrepenør (1) timepris firma (1) timepris grunder (1) tips til eget firma (1) tjene mer (1) tjene penger (1) trendfaktor (1) Trond lykke (1) Twitter (2) varemesse i kina (1) varemesse kina (1) verdens beste reklame (1) visma (1) Youtube (2) zen-cart (1) øke inntekten (1) økt omsetning (1) økt salg (1) ømsetning (1)